Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Recezja TOPCOM, Termometr wielofunkcyjny


 Recenzja: termometru otrzymanego od projektwyprawka.com
 TOPCOM, Termometr wielofunkcyjny


JAKOŚĆ WYKONANIA: 6
WIARYGODNOŚĆ POMIARU: 5
ŁATWOŚĆ OBSŁUGI: 6


Termometr jest jak dla mnie bardzo doskonały i bym go poleciła wszystkim mamom na świecie.
Myślę, że urządzenie to jest bardzo uniwersalne, posiada bardzo dużo funkcji, bardzo przydatny szczególnie dla młodych i świeżo upieczonych mam i tatów. Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona i nie wyobrażam już sobie bez niego życia. Jest bardzo wydajny i przy tym ładny i zgrabny.

Termometr jest bardzo łatwy w użyciu, wykonany solidnie jest mały i poręczny, szybko działa i natychmiast pokazuje temperaturę. Bardzo jest przydatny w nocy gdyż dziecku mierzyłam gorączkę jest podświetlany co mnie najbardziej w nim cieszy. Nie zapalać światła w nocy by zobaczyć temperaturę na termometrze. Jestem zadowoloną bardzo mamą, że go mam w sumie on już mi ułatwił życie.
Zwraca tu uwagę na bardzo ważne udogodnienie - podświetlany wyświetlacz, który jest niezastąpiony przy mierzeniu temperatury w nocy, przy zgaszonym świetle. Stosując termometr elastyczny, w smoczku, na pasku lub tradycyjny niestety zmuszeni jesteśmy włączyć światło i obudzić dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz