Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

Recenzja kosmetyków od firmy Verona Products Professional

Witajcie!!!


Dziś nie spodziewajcie się długiego posta. Spodobała mi się moja przesyłka ogromnie i dlatego pragnę się z Wami podzielić jej zawartością. 
I moim testowaniem świetnych kosmetyków.
Link do Fan Page  https://www.facebook.com/verona.products.professional
Link do sklepu Verona http://www.veronavpp.eu/
Dwa wspaniałe nabytki kosmetyczne z firmy Verona Products Professional.
 Kremy w przepięknych opakowaniach.

 
1. SKONCENTROWANY KREM PRZECIWSTARZENIOWY NA DZIEŃ Z KOMÓRKA MI
MACIERZYSTYMI I KWASEM HIALURONOWYM
Skuteczne odmładzanie i intensywna regeneracja. Unikalna formuła łącząca nowoczesne, wysoce
zaawansowane technologicznie i naturalne składniki aktywne, zapewnia cerze niezwykłą jędrność
i gładkość, w widoczny sposób opóźniając efekt starzenia. Skoncentrowana zawartość roślinnych komórek
macierzystych odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej struktury skóry, gwarantuje jej skuteczną,
intensywną regenerację, przywracając młodość i witalność. Kwas hialuronowy delikatnie napina skórę
gwarantując efekt liftingu oraz dogłębnie nawilża, skutecznie redukuje istniejące zmarszczki i chroni przed
powstawaniem nowych.
2. SKONCENTROWANY KREM PRZECIWSTARZENIOWY NA NOC
Z KOMÓRKA MI MACIERZYSTYMI I OLEJEM ARGANOWYM
Skuteczne odmładzanie i intensywna regeneracja. Unikalna formuła łącząca nowoczesne, wysoce
zaawansowane technologicznie i naturalne składniki aktywne, zapewnia cerze niezwykłą jędrność
i gładkość, w widoczny sposób opóźniając efekt starzenia. Skoncentrowana zawartość roślinnych komórek macierzystych
odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej struktury skóry, gwarantuje jej skuteczną, intensywną
regenerację, przywracając młodość i witalność. Olej arganowy, zwany eliksirem młodości, skutecznie odbudowuje
i odżywia skórę oraz wyraźnie opóźnia efekty starzenia.

 Kosmetyki, które będę testowała możecie nabyć nawet w małych sklepikach i do tego w przystępnych cenach. Wygodnie można też zrobić zakupy w internetowym sklepie firmowym, gdzie dostępna jest cała gama produktów INGRID i często możecie trafić na okazje cenowe.
Takie zakupy są doskonałe i szybkie.
A teraz moje spostrzeżenia.

KREMY INGRID


Po otwarciu pudełeczka krem na dzień.


 Po otwarciu pudełeczka krem na noc.



Moja cera ostatnio zrobiła się szara, zmęczona, zaczęło być na niej widać zmarszczki.

MOJA CERA PRZED
Moja cera i pierwsze zetknięcie cery z kremem.

Od kiedy zaczęłam używać kosmetyków INGRID KREM na dzień i na noc.
Systematycznie się nimi smarując.
Krem na dzień smaruję się nim rano.
Kremem na noc smaruje się nim wieczorem.
Moja cera jest dobrze nawilżona, zmarszczki zaczęły się spływać, nie widać obrzęków po oczami.

Kremy bardzo dobrze się wchłaniają.
Nie podrażniają skóry, co jest bardzo ważne gdyż Ja mam skórę alergiczną i często miałam zaczerwienienia po innych kosmetykach.

Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków INGRID 
-KREM PRZECIWSTARZENIOWY NA DZIEŃ Z KOMÓRKA MI
MACIERZYSTYMI I KWASEM HIALURONOWYM


-SKONCENTROWANY KREM PRZECIWSTARZENIOWY NA NOC
Z KOMÓRKA MI MACIERZYSTYMI I OLEJEM ARGANOWYM


Gdyż zapewniają cerze ie tylko jędrność i gładkość ale sprawiają, że twarz wygląda młodziej.

MOJA CERA PO DŁUGOTRWAŁEJ KURACJI NA DZIEŃ I NA NOC.
OD RAZU WIDAĆ EFEKTY.

1 komentarz: